Bitkisel Ürünlerin Gücü

Sağlık (GÖZDE) - Gözde Tv | 27.10.2022 - 11:52, Güncelleme: 27.10.2022 - 12:26
 

Bitkisel Ürünlerin Gücü

Bitkisel yağlardan sirkeye, kolajenden sabunlara kadar her şey el değmeden üretiliyor. Kozmetik ve gıda sektöründe bitkisel içerikli ürünler, günümüzde sağlık açısından önemli konulardan biri haline geldi.
   15 markanın bitkisel fitoterapi ve aromaterapi alanına hitap eden ürünlerin satışında, hizmet veren ve diğer illere oranla daha düşük beklentilerle açıldığını ancak; Adıyaman halkının bitkisel ürünlere olan ilgisinin fazla olduğuna şaşırdığını dile getiren işletmeci Nurettin Emin, ‘‘Burası, marka bilinirliği olarak talep beklentimizin üzerinde. Markamızın sahibi olan Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun genellikle televizyon programları olduğu için kadınlar daha çok aşina. Çünkü; Hem göz aşinalığı hem de isim aşinalığı var. İbrahim Saraçoğlu’nun birçok ürün üzerine organik sertifikası var.’’ dedi.     El değmeden ulaşabileceğiniz markalar arasında ilk sırada    Emin; ‘‘Egzoz dumanına maruz kalmayan bölgelerden fason toplama sistemleriyle toplanıp, el değmeden paketleniyor. Kullanmak istediğiniz bir bitki, kendinize iyi gelen çaylar ve bitki yağları gibi ürünler el değmeden üretilerek hizmetinize sunularak ulaşabileceğiniz markalar arasında ilk sırada yer almaktadır.’’ açıklamasında bulundu.     Çörek otu yağı, kolajen ve sabunlar en çok talep edilen ürünler arasında    Mağazalarında; kolajen, bitki ve bitki karışımlarıyla beraber sirke, çeşitli yağlar ve sabun gibi birçok ürünün yer aldığını belirten ve en çok talep edilen ilk üç ürünü açıklayan Emin; ‘’Herkesin bildiği, her hastalıkta kullanılabilen soğuk sıkma yoluyla elde edilen çörek otu yağı ilk sıradadır. Bunun dışında kolajen çok sevilen ve sorulan ikinci ürünümüzdür.  Üçüncü sırada ise sabunlarımız geliyor.’’ dedi.     Ürünlerin faydaları saymakla bitmiyor    Bu üç ürünün faydalarından tek tek bahseden Emin; ‘‘Çörek otu yağının faydaları saymakla bitmez, bu Hadis-i Şerif’te de geçtiği gibi ayak tırnağından saç teline kadar, ölüm dışında her şeye şifa olarak bilinir. Kolajen tüm kadınlarımızın bildiği bir üründür. Vücudumuz, dış etkenlere maruz kalmadığı sürece belli bir yaşa kadar kendi kendine yetebiliyor. Fakat; belli bir yaştan sonra dış kaynaklı homojen kolajenlere başvurmamız gerekiyor. Kolajenin Tip 1, Tip 2 ve Tip 3 olmak üç çeşidi var. Tip 1 cildi, tip 2 eklemleri ve tip 3 ise her şeyi kapsayan yoğunlaştırılmış kolajen takviyesi olarak geçmektedir. Sabunlarımızın tamamı kostik kullanılmadan yapıldığı için çok talep var ve en çok keçi boynuzu sabunu tercih ediliyor.’’ dedi.     Herhangi bir hastalığı olan müşteri tanısını net bir şekilde koyması gerekiyor    Emin; Erişmek istediğiniz en saf, en organik halde sirkeler var. Buraya herhangi bir rahatsızlığı olan herkes gelebilir. Fakat; danışanlarımız hastalıkları için geldiyse kişinin hastalığının ne olduğunu tam olarak bilmesi ve net bir tanıyla gelmesi gerekiyor. Ayrıca; tam olarak müşterinin nelere alerjisi olup olmadığını bilmesi gerekiyor. Bu noktadan sonra bizler aldığımız eğitimler doğrultusunda yardımcı olabiliyoruz. Danışanımıza en uygun tamamen doğal ve organik olan sertifikalı kozmetik ürünlerimizi gönül rahatlığıyla önerebiliyoruz.’’ açıklamalarında bulundu.     Fiyatlar çok fazla değişiyor    Tüm sektörlerde olduğu gibi fiyat değişikliğinin sürekli kendi markalarında da olduğunu ifade eden Emin; ‘‘Tek dezavantajımız, son kullanma tarihleri (STK) uzun vadeli katkı maddeler olmadığı için üretimleri parti parti oluyor. Bu nedenle en ufak bir hammadde fiyatına zam gelmesi bizim de ürünlerimizin ambalajlarına zam gelmesine sebep oluyor.’’ dedi.    Haber: Şeriban Özçakmak
Bitkisel yağlardan sirkeye, kolajenden sabunlara kadar her şey el değmeden üretiliyor. Kozmetik ve gıda sektöründe bitkisel içerikli ürünler, günümüzde sağlık açısından önemli konulardan biri haline geldi.

   15 markanın bitkisel fitoterapi ve aromaterapi alanına hitap eden ürünlerin satışında, hizmet veren ve diğer illere oranla daha düşük beklentilerle açıldığını ancak; Adıyaman halkının bitkisel ürünlere olan ilgisinin fazla olduğuna şaşırdığını dile getiren işletmeci Nurettin Emin, ‘‘Burası, marka bilinirliği olarak talep beklentimizin üzerinde. Markamızın sahibi olan Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun genellikle televizyon programları olduğu için kadınlar daha çok aşina. Çünkü; Hem göz aşinalığı hem de isim aşinalığı var. İbrahim Saraçoğlu’nun birçok ürün üzerine organik sertifikası var.’’ dedi.

    El değmeden ulaşabileceğiniz markalar arasında ilk sırada
   Emin; ‘‘Egzoz dumanına maruz kalmayan bölgelerden fason toplama sistemleriyle toplanıp, el değmeden paketleniyor. Kullanmak istediğiniz bir bitki, kendinize iyi gelen çaylar ve bitki yağları gibi ürünler el değmeden üretilerek hizmetinize sunularak ulaşabileceğiniz markalar arasında ilk sırada yer almaktadır.’’ açıklamasında bulundu.
    Çörek otu yağı, kolajen ve sabunlar en çok talep edilen ürünler arasında
   Mağazalarında; kolajen, bitki ve bitki karışımlarıyla beraber sirke, çeşitli yağlar ve sabun gibi birçok ürünün yer aldığını belirten ve en çok talep edilen ilk üç ürünü açıklayan Emin; ‘’Herkesin bildiği, her hastalıkta kullanılabilen soğuk sıkma yoluyla elde edilen çörek otu yağı ilk sıradadır. Bunun dışında kolajen çok sevilen ve sorulan ikinci ürünümüzdür.  Üçüncü sırada ise sabunlarımız geliyor.’’ dedi.
    Ürünlerin faydaları saymakla bitmiyor
   Bu üç ürünün faydalarından tek tek bahseden Emin; ‘‘Çörek otu yağının faydaları saymakla bitmez, bu Hadis-i Şerif’te de geçtiği gibi ayak tırnağından saç teline kadar, ölüm dışında her şeye şifa olarak bilinir. Kolajen tüm kadınlarımızın bildiği bir üründür. Vücudumuz, dış etkenlere maruz kalmadığı sürece belli bir yaşa kadar kendi kendine yetebiliyor. Fakat; belli bir yaştan sonra dış kaynaklı homojen kolajenlere başvurmamız gerekiyor. Kolajenin Tip 1, Tip 2 ve Tip 3 olmak üç çeşidi var. Tip 1 cildi, tip 2 eklemleri ve tip 3 ise her şeyi kapsayan yoğunlaştırılmış kolajen takviyesi olarak geçmektedir. Sabunlarımızın tamamı kostik kullanılmadan yapıldığı için çok talep var ve en çok keçi boynuzu sabunu tercih ediliyor.’’ dedi.


    Herhangi bir hastalığı olan müşteri tanısını net bir şekilde koyması gerekiyor
  
Emin; Erişmek istediğiniz en saf, en organik halde sirkeler var. Buraya herhangi bir rahatsızlığı olan herkes gelebilir. Fakat; danışanlarımız hastalıkları için geldiyse kişinin hastalığının ne olduğunu tam olarak bilmesi ve net bir tanıyla gelmesi gerekiyor. Ayrıca; tam olarak müşterinin nelere alerjisi olup olmadığını bilmesi gerekiyor. Bu noktadan sonra bizler aldığımız eğitimler doğrultusunda yardımcı olabiliyoruz. Danışanımıza en uygun tamamen doğal ve organik olan sertifikalı kozmetik ürünlerimizi gönül rahatlığıyla önerebiliyoruz.’’ açıklamalarında bulundu.
    Fiyatlar çok fazla değişiyor
   Tüm sektörlerde olduğu gibi fiyat değişikliğinin sürekli kendi markalarında da olduğunu ifade eden Emin; ‘‘Tek dezavantajımız, son kullanma tarihleri (STK) uzun vadeli katkı maddeler olmadığı için üretimleri parti parti oluyor. Bu nedenle en ufak bir hammadde fiyatına zam gelmesi bizim de ürünlerimizin ambalajlarına zam gelmesine sebep oluyor.’’ dedi. 

 

Haber: Şeriban Özçakmak

Adıyaman HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gozdetv.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.