Emniyet Müdürü Nazman’dan Personel Odaklı Yönetim Anlayışı
Emniyet Müdürü Nazman’dan Personel Odaklı Yönetim Anlayışı
Adıyaman Emniyet Müdürü Arzum Nazman, teşkilat personeliyle birebir görüşmeler gerçekleştirerek hem çalışma koşullarını hem de kurumsal ihtiyaçları yerinde değerlendiriyor. Müdürlük, personel memnuniyetini ve kurumsal iletişimi güçlendirmeyi amaçlayan bu uygulamanın düzenli olarak sürüyor. .

Adıyaman Emniyet Müdürlüğü, İl Emniyet Müdürü Sayın Arzum Nazman’ın teşkilat bünyesinde görev yapan personel ile birebir görüşmeler gerçekleştirmeye devam ettiğini açıkladı.
Yapılan açıklamaya göre, personelin talebi olmaksızın düzenlenen görüşmelerde; çalışma koşulları, hizmet süreçleri, kurumsal ihtiyaçlar ve personel memnuniyeti gibi çeşitli başlıklar doğrudan değerlendiriliyor.
Emniyet Müdürlüğü, her personelin görüş ve önerilerinin önemsendiğini, bu geri bildirimlerin karar alma süreçlerine katkı sunduğunu belirtti. Söz konusu görüşmelerin, personelin kuruma aidiyet duygusunu güçlendirmeyi ve iletişim kanallarını daha etkin hale getirmeyi amaçladığı ifade edildi.
Adıyaman Emniyet Müdürlüğü gece gündüz Adıyaman’ın güvenliği için çalışıyor ayrıca Müdür Nazman görevli personeller ile görüşerek personel memnuniyeti ve ihtiyaçları da göz ardı etmiyor.
Adıyaman HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.