Adıyaman’a sağlık yatırımları için Bakan Memişoğlu’na ziyaret

Sağlık (GÖZDE) - Gözde Tv | 14.05.2026 - 09:22, Güncelleme: 14.05.2026 - 09:22
 

Adıyaman’a sağlık yatırımları için Bakan Memişoğlu’na ziyaret

TBMM Divan Üyesi ve Adıyaman Milletvekili Doç. Dr. İshak Şan, Adıyaman Milletvekilleri Resul Kurt ve Mustafa Alkayış, İl Sağlık Müdürü Mehmet Şirik ile Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Mehmet Tepe ve beraberindeki heyetle birlikte Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’nu makamında ziyaret etti.
Ziyarete ilişkin açıklamalarda bulunan Doç. Dr. İshak Şan, şehirde deprem sonrası artan sağlık ihtiyaçlarını ve yeni yatırım taleplerini doğrudan Bakan düzeyinde iletme fırsatı bulduklarını belirtti. Şan, “Şehrimizin sağlık altyapısını güçlendirmek adına oldukça verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Deprem sonrası artan ihtiyaçlar ve yeni yatırımlar masaya yatırıldı” dedi.   Görüşmede gündeme getirdikleri temel başlıkları sıralayan Şan, şunları kaydetti:   “150 Yataklı Adıyaman Devlet Hastanesi’nin hizmete açılma sürecini takip ediyoruz. Ayrıca nüfus yoğunluğu ve deprem sonrası yerleşim durumunu dikkate alarak Altınşehir Bölgesi’ne planlanan yeni devlet hastanesi projesinin hızlandırılması talebimizi ilettik. Bunun yanı sıra bazı branşlardaki doktor ihtiyacını ve yardımcı sağlık personeli eksikliklerini de Bakanımızla paylaştık.”   Doç. Dr. İshak Şan, misafirperverliği ve çözüm odaklı yaklaşımı dolayısıyla Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’na teşekkürlerini sundu.
TBMM Divan Üyesi ve Adıyaman Milletvekili Doç. Dr. İshak Şan, Adıyaman Milletvekilleri Resul Kurt ve Mustafa Alkayış, İl Sağlık Müdürü Mehmet Şirik ile Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Mehmet Tepe ve beraberindeki heyetle birlikte Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’nu makamında ziyaret etti.

Ziyarete ilişkin açıklamalarda bulunan Doç. Dr. İshak Şan, şehirde deprem sonrası artan sağlık ihtiyaçlarını ve yeni yatırım taleplerini doğrudan Bakan düzeyinde iletme fırsatı bulduklarını belirtti. Şan, “Şehrimizin sağlık altyapısını güçlendirmek adına oldukça verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Deprem sonrası artan ihtiyaçlar ve yeni yatırımlar masaya yatırıldı” dedi.

 

Görüşmede gündeme getirdikleri temel başlıkları sıralayan Şan, şunları kaydetti:

 

“150 Yataklı Adıyaman Devlet Hastanesi’nin hizmete açılma sürecini takip ediyoruz. Ayrıca nüfus yoğunluğu ve deprem sonrası yerleşim durumunu dikkate alarak Altınşehir Bölgesi’ne planlanan yeni devlet hastanesi projesinin hızlandırılması talebimizi ilettik. Bunun yanı sıra bazı branşlardaki doktor ihtiyacını ve yardımcı sağlık personeli eksikliklerini de Bakanımızla paylaştık.”

 

Doç. Dr. İshak Şan, misafirperverliği ve çözüm odaklı yaklaşımı dolayısıyla Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’na teşekkürlerini sundu.

Adıyaman HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gozdetv.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.