Sulama Birlikleri Ve OSB’lerin GES Talepleri Bakan Bayraktar’a İletildi

Adıyaman Haber (GÖZDE) - Gözde Tv | 23.06.2026 - 10:19, Güncelleme: 23.06.2026 - 10:19
 

Sulama Birlikleri Ve OSB’lerin GES Talepleri Bakan Bayraktar’a İletildi

AK Parti Adıyaman Milletvekili Hüseyin Özhan, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar ile yaptığı görüşmede, Adıyaman’ın enerji yatırımları, sulama birliklerinin GES projeleri ve OSB’lerdeki sanayi tesislerinin enerji sorunlarını gündeme taşıdı.
AK Parti Adıyaman Milletvekili ve Kamu İktisadi Teşebbüsleri (KİT) Komisyonu Üyesi Hüseyin Özhan, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar ile bir araya gelerek Adıyaman’ın enerji alanındaki öncelikli konularını ve üreticilerin taleplerini değerlendirdi. Gerçekleştirilen görüşmede, özellikle sulama birlikleri tarafından kurulması planlanan Güneş Enerjisi Santralleri (GES) için kapasite tahsisi konusu ile Organize Sanayi Bölgesi’nde (OSB) faaliyet gösteren fabrikalarda kurulu GES’lerde yaşanan sorunlar ele alındı. Tarım ve sanayi sektörlerinin enerji ihtiyaçları ile geleceğe yönelik enerji yatırımları kapsamlı şekilde değerlendirildi. Milletvekili Hüseyin Özhan, görüşmeye ilişkin yaptığı açıklamada, Adıyaman’ın enerji gündemini ve üreticilerin taleplerini Bakan Bayraktar’a detaylı şekilde ilettiklerini belirtti. Özhan, sulama birliklerinin kuracağı GES projelerine yönelik kapasite tahsisi ve OSB’deki fabrikalarda kurulu GES’lerde yaşanan sorunların toplantının ana başlıkları arasında yer aldığını ifade ederek, tarım ve sanayi sektörünün enerji vizyonunun da ele alındığını söyledi. Şehrin kalkınmasına yönelik çalışmalara verilen destekten dolayı Bakan Bayraktar’a teşekkür eden Özhan, “Memleketimiz için üretmeye ve sorunlara yerinde çözümler üretmeye devam edeceğiz” dedi. 
AK Parti Adıyaman Milletvekili Hüseyin Özhan, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar ile yaptığı görüşmede, Adıyaman’ın enerji yatırımları, sulama birliklerinin GES projeleri ve OSB’lerdeki sanayi tesislerinin enerji sorunlarını gündeme taşıdı.

AK Parti Adıyaman Milletvekili ve Kamu İktisadi Teşebbüsleri (KİT) Komisyonu Üyesi Hüseyin Özhan, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar ile bir araya gelerek Adıyaman’ın enerji alanındaki öncelikli konularını ve üreticilerin taleplerini değerlendirdi.

Gerçekleştirilen görüşmede, özellikle sulama birlikleri tarafından kurulması planlanan Güneş Enerjisi Santralleri (GES) için kapasite tahsisi konusu ile Organize Sanayi Bölgesi’nde (OSB) faaliyet gösteren fabrikalarda kurulu GES’lerde yaşanan sorunlar ele alındı. Tarım ve sanayi sektörlerinin enerji ihtiyaçları ile geleceğe yönelik enerji yatırımları kapsamlı şekilde değerlendirildi.

Milletvekili Hüseyin Özhan, görüşmeye ilişkin yaptığı açıklamada, Adıyaman’ın enerji gündemini ve üreticilerin taleplerini Bakan Bayraktar’a detaylı şekilde ilettiklerini belirtti.

Özhan, sulama birliklerinin kuracağı GES projelerine yönelik kapasite tahsisi ve OSB’deki fabrikalarda kurulu GES’lerde yaşanan sorunların toplantının ana başlıkları arasında yer aldığını ifade ederek, tarım ve sanayi sektörünün enerji vizyonunun da ele alındığını söyledi.

Şehrin kalkınmasına yönelik çalışmalara verilen destekten dolayı Bakan Bayraktar’a teşekkür eden Özhan, “Memleketimiz için üretmeye ve sorunlara yerinde çözümler üretmeye devam edeceğiz” dedi. 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gozdetv.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.